Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Jako, że nie wszyscy mają czas ani chęci czytania całej zawiłej opowieści, umieszczam poniżej streszcznie poszczególnych podrozdziałów.
Wstęp do opowieści
Wstępne zapoznanie się z mechaniką Feunu. Opis i powstanie od oczątku aż po dziś dzień.
Niepewna przyszłość
Początek przygody bohatera Woodreana. Próba dostania się do miasta ludzi, Muskanii i uzyskaniu kosztowności poprzez kradzież. Jednak zostaje on również zauważony przez tajemniczą gildię i postanawia natychmiast pozbyć się tego co ukradł z pokoi gości Pod Rozbrykanym Jednorożcem.
Drobne nieporozumienie
Pierwszy raz Woodreana jako "sprzedawcy" kradzionych rzeczy na Targu Petersona. Komplikacje z powodu wezwania strażników i chęć szybkiego zarobku powodują mniejsze zyski niż oczekiwania.
Droga przez męki
Prosta chęć odpoczynku po emocjonującym dniu zamienia się w czas wydatków i niezbyt szczęśliwym trafem Woodrean spotyka żebraka, który jest jednak jedyną osobą, która jest w stanie mu pomóc w zamian za kilka drobniaków. Pomaga on mu zgubić śledzących go członków bardzo niebezpiecznej gildii Alasskitów.
Gdy młodzieniec dotarł już do celu w którym konkurencyjna gildia „zaprosiła” go do swojej kryjówki na cmentarzu między kryptami Archibiaków. Musiał on przejść przez sporo pułapek i wykazać się zarówno zręcznością, inteligencją jak i znajomością wiedzy tajemnej.
Wyczerpany i strudzony Woodrean w końcu dotarł do celu, ale nie był jednak zbyt ciepło przyjęty, mimo to najwyraźniej koś nadał sobie trudu by go tam sprowadzić. Pytanie tylko kto?
Korgan - Król Orków (Część I)
Poznajemy nowych bohaterów. Ak'bukqya (pół-ork, pół-troll) i Lacrime (pół-demonice).
Ak'bukqy nie długo po tym jak przeszedł oficjalnie inicjacje na wojownika zostaje wygnany z plemienia Szalonej Furii z powodu jego nieufności do demonów. Błąkał się przez większość czasu bez celu, lecz we śnie lub też jak to mówi zielonoskóry mieszaniec podczas „wizji” spotkał Taranusa, który dał mu dość mgliste wskazówki co ma uczynić by odzyskać honor.
W między czasie spotyka Lacrime i ratuje ją z opresji przed jaszczuro-ludźmi. Nagle dowiaduje się o jej pochodzeniu. Przeklina ją i upada na ziemie po wyjściu z berserkierskiego szału. Kobieta pół-demon zabiera go do jaskini gdzie opatruje mu rany i karmi potrawą z królika.
Następnie rozdzielają się by zająć się swoimi sprawami.
Korgan - Król Orków (Część II)
Zielonoskóry mieszaniec poszukuje większej zwierzyny by zaspokoić swój wciąż niezaspokojony głód. Napotyka na osadę buntowników sądząc, że ludzie ci są kupcami lub podróżnymi zatrzymującymi się chwilowo na tamtejszych ziemiach. Ak'bukqy nie pamięta walki ale budzi się w klatce w samym centrum ich oobozu.
Natomiast Lacrima postanowiła znaleźć Hipogryfa by łatwiej było jej się przemieszczać po niebezpiecznych terenach Ograndy. Jednak pomyliła zaklęcia i spowodowało to eksplozję, która uwięziła pod gruzami pół-demonice i hipogryfa.
Korgan - Król Orków (Część III)
Ak'bukqy zostaje zmuszony do walki na arenie. Dzięki jego sile i magii swojego kompana udaje mu się pokonać większość przeciwników i uciec przez wielki otwór wywołany potężnym zaklęciem.
Korgan - Król Orków (Część IV)
Nadzorca obozu buntowników użył artefaktu znanego jako Wielkie Oko. Teleportował on uciekinierów do Piątej Czeluści. Tam gdzie kończą wszyscy którzy są na tyle niebezpieczni, że trzeba się ich pozbyć bez względu na siłę czy wytrzymałość osobnika.
"Twórczość ludzka nadała pocczątek Twórczej Wojny." ~ Korhan
Offline
Strony: 1